Vi & djuren är lika till sättet!

Ser fram emot morgondagen, då jag ska träffa min lillasyster Felicia & hennes mamma. Dom har köpt ett hus i Norrtäljetrakten, som jag ännu inte har varit till.
Tyvärr går inte min Bazze & hennes hund ihop, bara på neutralamarker.
Man tycker dom skulle kunna ha kul & leka ihop men inte.
Tyvärr är det så i djur världen.
Ja inte bara där, utan för oss också!
Det är inte alltid vi fungerar ihop med alla andra.
Så vi & djuren är mer lika än vad vi tror & kanske vill tro också för den delen.
När man sätter sig in i mer & mer i "djur" världen så märker man hur lika vi är till sättet.
Vet inte varför man inte pratar mer om det??
Är det för att vi inte vill se det eller för att vi gör allt mera komplicerat??
Vet du/ni??

Det Cesar pratar om & Anders Hallgren hundpsykologi är samma som på människor.
Hur man ska läsa av  varandra geonom kroppsspråk & miner.
Man bukar ju säga att en min är lika med tusen ord.
Vilket är väldigt sant!
Detta ämne tycker jag persoligen är mycket intressant & kan prata om i timmar!!
Men för er som har hund  eller är intresserade rekommenderar jag Anders Hallgren´s böcker.

Lycka till!! ♥

Nu ska ja lägga mig, så jag är pigg till morgondagens äventyr. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0