Äntligen ordning & reda! Fullt hus :)

Nu har Krain varit här.
Hon bjöd på lunch & hade underbara & söta rosa blommor med sig som jag fick.
Tack så mycket!! ♥

Jag har fått hjälp med att strukturera om bland mina saker & rensa!
Är mycket nöjd med resultatet, känns mer ombonat här nu.
Har under en mycket lång tid inte trivts här hemma & kännt  att det är något som fattas & den ordningen jag hade tidigare har fallit bort.
Tyckt att det varit tomt på väggar & färglöst i hemmet!
Så nu känns det bättre, ska hitta ett par panelgardinder som är rosa nu bara. Dom ska sitta i vardagsrummet bakom dom transparanta jag radan har. Fixa en till kudde inne i sovrummet
Sen ska Åsa hjälpa mig att städa :) Hon är snäll hon min vän ♥

Åsa & Leo  & alla hundar ska sova kvar här. Hon har 3st likadana som mig.
I morgon ska jag äntligen besikta min bil!
Har även sjukgymnasten i morgon & fixa lite ärenden på stan.
Så måste tänka på refrängen nu, för det blir en tidig morgon.




Åsa



Leo



Alla hundarna i en hög!
Uppe från vänster Donna & Trixa
Nere från vänster Nellie, Simba & Bazze
SÅ SÖTA  dom är ♥

Hej svejs, hörs i morgon.
Kramis ♥
 

Kommentarer
Postat av: Karin Lindén

Kära Madeleine, tack för ditt inlägg, det värmde verkligen. Bara roligt att "snygga till" hos dig. Med de förutsättningar vi hade var det egentligen inte så svårt. Nu gäller det bara att hålla efter ! Men det är lättare nu när grunden är lagd! Som sagt, orkar man städa lite och hålla smuts borta är hälften vunnet! Lycka till och kram från Karin

2009-02-03 @ 08:41:48
Postat av: Karin Lindén

PS. Härlig bild på Åsa DS:

2009-02-03 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0