När man ber om snö får man det, men inte nöjd är man inte ändå....

Ja nu fick jag ju vad jag ville ha, snö!
Men hade ju inte önskat att den inte skulle vara så tung!
Aldrig nöjd...
Vilket oväder det blev...!

Har vairt hemma hos Felicia idag :)
Fikade, å fikade åt mycket goda muffins som hon hade bakat själv.
Sen när vi hade skvallrat, så vart vi hungriga.
Åt lite blandat, rester. Men det var JÄTTEGOTT!
Tack så mycket!
Vart ortiligt mätt. Sen efter det pratade vi lite till....

Mycket trevligt, huset det ligger fint. Stor tomt, lagom med grannar.
Ja dom har hittat ett lagom stort & mysigt hus.
Tror dom kommer tirvas, bra för Felicia som nu har bestämmt sig för att gå på högstadiet som ligger i närheten.

När jag skulle hem därifrån så var det inte det bästa vädret, fick ta det mycket lugnt!
Har inte dom bästa vinterdäcken heller, men man var tvungen att köra varsamt i alla fall.
När jag kom hem fick jag skotta först innan jag kunde parkera.
Det var en vall, tung snö eftersom den är blöt.
Nu har det blåst igen en del av det jag skottade bort.
Men om ja hade kört över vallen, så får jag problem sen att komma ut över den sen!

Tyvärr kunde jag inte skotta åt min äldregranne, det var för jobbigt. Får se om jag orkar i morgon?
Annars har hon nog svårt att ta sig ut. Hon har ju ingen som hjälper henne med det.
Hon 83 år i år, så inte en ungdom längre....
Tycker synd om henne ibland, hon tar sig inte hur som helst.
Inte fått någon färdtjänst, för pigg för det!
Helt galet!
Hennes dotter bor långt bort, sonen ja han har väl inte tid.
För långt bort bor han inte.
Han kommer ca 4-6 vecka.
Så när jag kan hjälper jag henne.

I morgon ska jag arbetsträna igen.
Nu är jag helt slut mentalt & fysiskt.
Så ska ta å krama min kudde nu.
Kramis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0