Deltävlingen i melodifestivalen

Ja ännu en full späckad dag...
Men jag har gjort mycket som är roligt.
Tyvärr var det sista matchen för sesongen, & dom förlorade dessutom.
Vilket inte var något roligt avslut :(

När jag sen till slut kom hem, var hungrig så vart jag bjuden på middag hos faster.
Trevligt med sällskap. En annan vän var också där med sina barn.

Tittade på del tävlingen i melodifestivalen. Vet inte vad jag tycker om den egentligen,  personligen undrar jag vad vissa gör där!?
Vet inte vad jag tycker??
Det var i alla fall enligt mina åsikter rätt som gick vidare till final!
Vet inte om ni håller med mig?
Tycker det är tråkigt, när man ska rösta 3ggr på "sin" låt för att tv ska tjäna pengar.
Det är fult!!

Men är inte så välidigt insatt i det där.
Vet inte ens hur många deltävlingar det är, eller som har varit??
Så ska väl antagligen inte yttra mig så mycket.

Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0