Kunde betala för att bli av med henne....!

Idag har det inte varit någon bra dag...
Vaknade med huvudvärk som sen gick över till migrän!
Så har sovit nu på eftermidaggen/kvällen.
Känndes bättre för stunden, men är på väg tillbaka nu.
Så ska inte bli långvarig...

Eftersom jag fortfarande inte kan gå med hundarna i koppel så tog jag bilen till IP här i Spillan.
Där dom kunde vara lösa..
Vi tog en sväng runt i skogen, sen sprang dom av sig på planen..
När man ser hur kul dom har det så smittar det av sig!

Men idag hade jag kunnat betala för att någon skulle ta Nellie!!
Hon är hopplös!!
Vaknade utav att hon bet på något, då var det deras "säng", botten på den hade hon bitit hål på!
Sen hörde jag när jag vilade att hon bet på något, då var det en vass kniv, den hade hon hämtat på bänken.
Sen nästa grej var min potatis sticka, vilket hon också här hämtat på bänken i köket.
Då vart jag trött & stängde in henne i vardagsrummet där jag låg & försökte vila.
Då vaknar jag av ett ljud som jag inte känner igen. Då har hon tagit en av mina fina tofflor och biter på!

Jag blir GALEN!!!
Buren har jag ju numera i bilen, men skulle behöva ha en inne också!

Hoppas att detta går över snartt!!

 Nu är det en ny vecka i morgon med nya möjligheter.
Jag går in på min 2:a vecka med arbetsträningen.
Så ska upp tidigt i morgon, vilket inte är min starka sida...
Så bäst att lägga mig!
Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman det går nog över snart..

hon är i trotsåldern. Hah!

jag såg att du åkte iväg när jag satt i köket, tänkte " vart ska hon" men tycker det är elakt att du ska vara så bunden bara för att du har hundar. :O

älskar dig <3<3<3

2009-02-16 @ 09:52:48
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Hoppas det är trotsåldern!

Jag har sån tur att min hund aldrig gjorde sönder något annat än sina egna leksaker. Men hon har ju sina andra egenheter....

Hoppas du inte förtar dig med arbetsträningen nu! Ofta gör man ju det misstaget att man försöker för mycket, sen skiter det sig i långa loppet.

2009-02-16 @ 17:59:46
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Katta & Doriz

Hm, en sak till: vilken tur att vi har våra monster till hundar! Utan Doriz skulle jag inte orka leva med den här sjukdomen. För även om de tar krafter och gör oss bundna så ger de så mycket mer tillbaka!

2009-02-16 @ 18:15:20
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0