En tuff dag på många sätt...

Idag har det varit en tuff dag!!

Försov mig i morse!! Så fick ta frukosten i handen på väg ut till bilen.
Vaknade 08.45 & skulle åka kl 09.00 så man kan säga att jag hade bråttom....
Men jag hann i tid var t.o.m 5min tidig!
De ni.... :)

Förts var det till OT-center som stod på agendan.
Där fick jag med mig hem handledsskydd till vä. & hö. hand.
Det vart inte sådana jag trodde utan dom är stumma kan man säga, för att vila handleden.
Det är väl det jag ha varit ute efter hela tiden.
Nu har jag det äntligen! :)
Sen var det fötterna...
Trodde även att jag skulle få något slags stöd men det vart det inte...
Utan han gjorde en avgjutning på mina fötter för att gjuta sulor.
Vi hoppas med dom att jag ska bli mindre svullen i fotleden & kanske t.o.m inte vricka dom lika mycket.
Har svårt att tro det, men som sagt det visar sig.
Sen kanske på köpet att jag får mindre ont, eftersom min ställning förbättras i hela kroppen.

Efter det var jag till min sjukgymnast, hon tittade på min rygg.
Eftersom jag har haft så ont i den. Jag är ömm på flera ställen på ryggraden & i ligamenten. Men det är inget man kan göra något åt, precis som jag trodde.
Utan man får vänta ut det..
Ska pröva med att sova nu med dom nya handledsskydden. Så får vi se.

Trodde att jag skulle hinna hem & vila sen innan jag skulle iväg på arbetsträning, men nej då.
Utan hem rasta hundarna, duscha klä på mig & åka.
Kasta i mig lunch där, för att sen jobba.
Idag var det tugnt, hade redan mycket ont i ryggen så var tveksam om jag skulle ha åkt.
Idag skulle vi vara ute i 1 ½ timme i kylan, Så fick gå in & värma mig.
Sen fick jag mycket ont i huvudet...

När jag kom hem så lag ja mig för att vila, avslappningsskivan på.
Sen somnade jag.....
Vaknade vi 17 tiden är kl ringde men det var tungt att kliva upp..

Nu är dagen slut. Ett långt inlägg blev det oxå...

I morgon är det lugnt, ska en sväng in till Norrtälje bara.
Nu är det dax igen att knyta sig.
Vi hörs nästa dag.
Kram på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

mjo jag vet.. men det är så svårt detdär. DU vet ju vem och vilka den handlar om, men alltså de du säger det stämmer verkligen. För jag vet inte om jag vill göra det här. Ska jag gräva upp allting IGEN efter det starka förtroendet jag har byggtupp? är det någon ide att liksom spela glad igen fast jag itne ens är det.. jag vet inte, och det är en sak jag måste fundera på ganska länge nu och sen bestämma mig innan det går för långt!

jag älskar dig <33

2009-02-18 @ 15:37:50
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0