Home sweet home..

Hemma igen...
Nu är jag hemma igen efter en låång helg...
Haft en underbar helg på många sätt!!
Både inspererande & motiverande, fått ny energi & kraft!
Känns inte som att det var en dag för tidigt...
Träffat mycket glada människor, bodde hemma hos ett par goda vänner.
Vart väl omhändertagen, lite ost & kex med rödvin till vickningen..

Helt slut i kroppen, men det var det ABSOLUT värt!!

Hoppas ni oxå har haft en bra helg!

Åsa har åkt, hann bara säga hej då innan hon var tvungen att åka hem.
Känns mycket tomt efter hon har bott hos mig i 1 vecka, men nu åkt hem....
Hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses! ♥


Har lite förberedelser inför morgon dagen, då min arbetsträning börjar.. Som tur är ska jag inte vara där förns kl 11.00.

Känns lite nervöst, men ska bli kul.

Bilen är nu igång, så har mitt liv tillbaka!!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0