FYND!!!

Har hittat ett par panellängder idag som jag VILL ha i ljusrosa, sen fanns det ett par rosa lampskärmar oxå som var mycket fina! Så ska på något sätt få tag i
160 kr till det....
Skulle bli sååå fint i mitt vardagsrum & i sovrummet..

Hittade kläder idag till värsta REA priset!!
Som inte alls var meningen, utan sprang förbi skyllten på gatan....
Då var jag ju tvungen att titta om det fanns något till mig...
Vilket det gjorde.. :)
Så fyndade rejält!



Allt skulle ha kostat tillsammans för ordinarie pris 926 kr
Jag betalade för allt 150 kr....
Man kan knappt tro att det är sant!!



Ingen bra skärpa på bilden tyvärr, ber om ursäkt för det.
Vanligt brottar-linne, ljusrosa ord. pris 79kr nu 25 kr!




Serisrosa kofta med en ficka som inte syns så bra, nere till vänster.
ord. pris 399kr & nu till 50kr


Fina detaljer tycker jag....


Mossgrön till färgen vilket inte syns så bra här.
Denna har kostat 149kr & nu 25kr!


Med ett guldigt mönster med bl.a döskallar & roser.
Lyckades inte så bra med min fotografering idag.. :(


Denna skjorta tittade jag på i höstas & ville ha, men inte hade pengar.
Nu hittade jag den på rea för 50kr & den hade kostat 299kr


Gillade detaljerna på denna skjorta!


Baksidan
Hoppas ni kan se lite hur dom ser ut, så hoppas vi på bättre kvalité nästa gång.

Mycket nöjd med dess fynd!!
Kännde mig rik när jag hade fyndat :)

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Tänkte på en sak... vi har båda ont i kroppen, ja, kanske till å med samma sjukdom...vi har båda hundar, din ena heter Bazze, min ena heter Azlan men vi säger asseBASSE, och vi har båda en vän som heter Karin och vi la tydligen ut ett recept på kladdkaka idag haha!!!

2009-02-03 @ 20:32:17
URL: http://www.pia.sakerochting.se
Postat av: Katta & Doriz

Visst känns det bra att handla kläder när man fyndar så kraftigt!



Du har en utmaning i min blogg. Tror den passar dig!

Kram

2009-02-05 @ 00:19:32
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0