Dramatisk promenad idag!

Detta är inte sant!!
Skulle gå min sköna promenad i fina solen.
Kan inte bli bättre väder, så bestämmde mig för att gå längs med vattnet.

Hade hundarna lösa pga att jag har ont i ryggen. När jag kommit 50m hemmifrån möter jag hunden Ludde som hatar Bazze!!
Jag kallar in mina hundar & dom går utmed mitt ben & ja har full koll på dom. När jag pasaerar så morrar Ludde & granntanten gormar på mig. I & med att hon skriker på mig ger hon Ludde stöd i att det är ok att morra.
När jag pasaerat dom så fortsätter hon skrika, då vänder Bazze springer emot Ludde, ja kallar in Bazze & han kommer.
Vad ska jag göra?!?
Det var olyckligt att det blev som det blev, var inte min mening.

Sen när jag har gått 1km kanske så möter jag nästa som är på promanad, kallar på mina hundar som kommer.
Sätter dom framför mig så dom tittar på mig.
När hon paserar så smiter Nellie fram & nosar, då säger hon argt att jag tycker inte om hundar & tycker du kan ha dom kopplade.
Jag ber om ursäkt! Säger ja då.
Då tittar hon bara på mig & får fram nåt som hmm! Skakar på huvudet & går.
Då kopplar jag mina hundar, det är is på hela vägen. Så har inget att sätta eomt, så dom drar omkull mig!
Landar på ryygraden!!
Så så mysig vart min promenad. Har aldrig hänt tidigare men nu på samma dag!!

Inte min dag idag!!

Nu väntar jag på att min vän Karin ska komma.
Det ser jag fram emot, hon ska kolla om hon kan ge mig lite tips med min inredning.
Det blir intressant!
Är så trött på allt här hemma nu hur det ser ut!
Så hoppas hon har lite nya idéer.
Tycker själv att inredning är kul, men har blivit hemmablind & tappat insperationen :(

Vi får se sen hur resultatet blir!
Senare ikväll kommer Åsa till mig längtar.....
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0