Nu är dagen förbi...

Denna dag var svår startad!!
Kom inte upp, hur gör man!?!?!
Kom i alla fall upp till slut efter mycket om & men.
Men hann inter rasta hundarna innan :(
Dom fick vara hos min faster medans jag åkte skridskor.

Buss resan gick hyffsat bra in, med tanke på att det vara bara vi på bussen så kunde chuffören ta det lugnt.
Vilket var till min fördel.
När vi kom in dit så var det att börja snöra skriskor.
Jag behövde inte hjälpa så många som tur va.

Jag & en till fritidslärare åkte med barnen.
Det var lite ringrostigt i början innan jag kom in i det.
Det var ju några år sen man åkte.
Men eftersom man har gjort det så mycket tror man inte att man tappar så mycket som man faktiskt gör!
Men när jag fick traggla mig runt ett par varv så vart det bättre.
Kännde mest av mitt ledband i hö. fot.

Vi åkte i ca 1½ timme, sen var det dax att fara hem igen.
Vi gick till bussen, klockan gick och den gick...
Vart är våran buss?!?!
Fick ringa till SL trots att vi bokade dagen innan, & dubbelkollade det på morgonen.
Ändå så kommer den inte?!?
Det visade sig efter mycket om & men att den stått vid busstationen av någon anledning.
När vi sen inte kom så åkte den tillbaka till bussgaraget.
Sen fick vi tag på dom, sa att vi stod vid sportcentrum & väntade.
Så samanlagt stod vi där i 50min & väntade.

Jag var så trött att jag hade kunnat somna stående.
När vi kom tillbaks så åkte jag hem på en gång.

Har inte orkat med någon mer fysisk ansträgning idag.
Har fått sådan molande värk i vä. handled, vet inte vad jag ska ta vägen...
I morgon har jag ingenting bokat så då blir det en sovmorgon.
Min kropp skriker efter att få sova nu!
Så det är precis vad jag ska ta å göra....
Hej svejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0