Svårt att skriva...

Tog lång tid att komma igång, & sen känns det som det har gått  i ett..

Har varit över till min granne, en stund nyss. Lämnade hundarna hemma för att träna dom.
Lyssnar emllanåt så att det är lugnt.
Men när jag ska gå hem hör jag Nellie, gnälla. Kliver innanför dörren där det är både kiss & bajs!
Trevligt att kliva i det första man gör, NOT!

Kan inte skriva så mycket idag, för jag har någon grym värk i vä. handled.
Skyddet är på med det molar!
Så ska vila nu för att förhoppnigsvis orka med min arebetsträning i morgon.
Ska sova med skydden inatt igen, gjorde det första natten igår.
Känndes lite konstigt först, eftersom man blir ganska stel i dom. Men på något sätt skönt!

Hoppas att jag kan skriva mera i morgon, ber om ursäkt föt att det blit så tafatt. Men så är det :(

Kramis till er ♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hoppas det känns bättre snart.. jag har oxå mitt handledsskydd på... fast inte när jag skriver... kramen

2009-02-20 @ 11:59:33
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0