Som natt & dag...

Ännu en dag avärkad...
Nu sitter jaghär igen & undrar vad jag ska skriva om..

Vaknade med mycket jobbig huvudvärk idag igen...
Men tog mig upp, var ju så underbart väder!!
Skulle gå en promenad med hundarna innan min arbetsträning.
Men det tar sån tid för Nellie, hon blir helt uppspelt när jag klär på mig för att gå ut.
& jag vill ha henne lugn innan vi kliver utanför dörren...
Men det är inte så lätt!
Sen när jag inte är ok heller så har jag inget tålamod, vilket jag måste ha med henne.
Man kan nämligen inte vara för hård för då blir hon stressad & nervös.
Mina 2 hundar är helt olika!! Som natt & dag.
Så det kan ta upp till 10 min innan men kommer ut!

Vilket det gjorde idag, då fick jag mycket stressigt dessutom.
Så när jag kliver utanför dörren drar båda iväg, jag drar till i kopplena för att få kontakt & tillbaks dom.
Då händer något i ryggen, antingen sräcker jag någon muskel lr så hoppar något snett??
För nu gör det ont när jag tar djupare andetag & har svårt att röra mig...
Inget kul alls!!
Så promenaden vart inte lika njutbar som jag hade tänkt mig..
Sen gör det inte saken att det är is ÖVERALLT!!


Sov middag när jag kom hem idag, helt slut!
I morgon ska jag inte göra något särsklit, så ska passa på att sova ut!
Ska lägga ut bilder på mina kort jag gjorde förut, som jag lovade :)

Sov så gott... PussåKram ♥


Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej igen, jag har fått en diagnos nu. Va till KG igår... Jag har EDS en blandning av den klassiska typen och överrörlighetstypen...



Känner igen det där med att man får jävulskt ont när hundarna drar... jag har gjort nåt i axeln och i nacken.. känns som om nåt är snett i nacken.. o bak i ryggen... jag brukar oxå få den där känslan att jag har svårt att andas... läkaren sa att det var vanligt att revbenen ex hoppas snett o att man då får svårt att andas...



Kram o ha en härlig dag! kram

2009-02-12 @ 13:42:31
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0