Ska åka buss i morgon, hjälp!!!!

Tog sovmorgon idag, väl behövligt!
Men hade fortfrande jätteont i ländryggen när jag vaknade.
Mycket nöjd med att jag tog å bäddade rent sängen idag, dessutom tvättade & hängde jag dom smutsiga sängkläderna.

Var iväg på promenad med hundarna, så dom fick leka av sig, innan jag skulle åka iväg.
Dom har så kul när dom är 2st Trots att Nellie är som hon är på Bazze, så har dom kul när vi är ute tllsammans.
Det var ju mitt syfte med att ha 2 hundar, så det känns som det är uppnått nu :)

Dom har fått leka med 2 st andra hundar idag hos en kompis.
Det var första gången för Nellie att traffa andra, förutom Åsa´s 3 st.
Men dom räknas inte riktigt... Eftersom dom träffa hon samtidigt som hon träffade Bazze.

Men idag var det en äldre springer, som nu tyvärr är döv.
Sen var det en jämngammal valp med Nellie.
Nellie, Bazze & Nicki racade runt, runt i köket!
Det gick i ett & dom hade mycket kul!
Så alla 4 kommer sova gott i natt....
Så dom får vi hälsa på oftare!
Skönt det är när hundrana fungerar ihop. Blir så mycket enklare då.

I mrogn är det utflyktsdagen, så ska upp tidigt.
Så måste i säng nu för att orka med först att åka buss, som jag inte har gjort på jag vet inte när!!
Sen skridskor... Bussen ser jag inte alls fram emot, men däremot att åka skridskor.

Gillar inte att åka buss, p.g.a att jag var med i en bussolycka okt 2003.
Då jag stod för att vänta på bussen, den fick inte stop körde in i mig & busskuren.
Sen dess lider av jag panikångest.
Så gillar framförallt inte att åka buss, jobbigt även att åka bil med andra.
Det var kortfattat om det. För ni ska förstå lite bättre varför.

Nu är det dax!
Sov gott, dröm sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0