Sista träffen med KASAM!

Nu ska jag snart lägga mig...

Gjorde ett klokt beslut tidigare om att köra iväg & gå ut med hundarna på våra marker..
Hade inte orkat gå en koppelpromenad!
Men hundarna fick springa lösa i skogen & jag lunkade med..
Så alla var nöjda.

Nu har jag precis bakat mig en kladdkaka som jag ska ha med mig i morgon.
Men klumpig & fumlig som man är så tappade jag den, den sprack lite uppe på men hamnade åt rätt håll som tur va...!!
Så det ska nog gå bra att äta den hoppas jag!
Vi får väl se vad dom säger i morgon?
För då ska jag träffa min KASAM grupp igen. Nu är det för sista gången på shemat!
Ledsamt!!
Men vi har sagt att vi kommer fortsätta träffas, vilket jag hoppas på att det blir!
Vi är en bra grupp, & stöttar varandra på många sätt.
Sen har vi mycket kul ihop också.

Nu är det bara att borsta tänderna kvar & rasta hundar på baksidan.
Sen natta, för vill vara så när pigg i morgon..

God natt sov gott kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0