Såå söt!

Hej hej
Förlåt, men har inte hunnit skriva idag förns nu. Och nu slår klockan 00.00...

Men bestämmde mig för att ta den där sovmorgonen idag, vilket jag gjorde!
Mycket skönt!!
Men fick sällskap i sängen utav 1 katt & 2 hundar som låg å grisade..
Mycket nöjda, men matte var inte lika nöjd!
Men dom lät mig i alla fall få sova & det var de värt!

När jag gick upp vid 12.30 tiden så ringde strax efter Jonas & EVa. Ett par goda vänner, vi hade pratat om att jag skulle dit i helgen men inget bestämt.
Men nu gav dom klar tecken, så jag duschade & åkte..
Så kom jag hem nu först..
Var mycket trevligt, har inte varit där på evigheter känndes det som.
Dom hämtade hem en liten valp för 3 veckor sen, som jag inte sett.
Det var så bedårande söt!!
En liten tik blandras mellan pudel & powdepuf eller hur det nu stavas?!
Den var ca 1 tredje del av min katt nästan...
Ser ut som en liten nallebjörn. Tyvärr fick hon inte träffa Bazze & Nellie än, efterosm hon inte fått in sista spruta.

Jag åt mat där & fikade, vi hann nog med det mesta..
Tack så mycket!

Nu är jag mycket trött & ska lägga mig å läsa, om ja inte hinner somna..
PussåKram på er på alla ♥ dag

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej, ja det har du helt rätt i. Vi med EDS får ju ont av det mesta.... mycket frustrerande.. jag med mina 2 rottishannar som behöver sååååå mkt motion.. men vi har löst det rätt effektivt nu i vinter iaf.. vi tar skotern ut i skogen och dom ääälskar att följa med!!! jag va ute å gick med dom efter skoterleden igår.. så skönt men det gör så ont att gå på så ojämnt underlag.... kan man få skov när man har EDS? för jag har blivit sämre.... tänkte om jag kanske kan hoppas på en bättre period snart... hur är det för dig? kramen

2009-02-15 @ 10:37:21
URL: http://www.pia.sakerochting.se
Postat av: Elin

haha jaa. Vi brukar tänka lika :)

Vi ska köpa klänning 1 fast i en kort version.. Jag la ut en bild på den tidigare.. Eftersom det är ett sommarbröllop och så ska bröllopet gå i en lite tuffare stil. Så nu blir det en kort :D

hihi<3<3

2009-02-15 @ 12:10:16
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0