Madeleine´s nyckelband

Kunde INTE sova i natt...!!
Jobbigt värre... Så nu har jag mycket ont i ryggen, om jag ska gnälla lite..!

Så för att sysselsätta mig pärlade jag & Åsa gjorde mig sällskap...
Man är mycket kreativ på kvällen.... ;P

Så det vart nya nyckelband till min hus & bil nycklar.


Nyckelband till bilnyckeln, pärlan mitt på är samma färg som bilen :)


 



 





Nyckelband till husnyckeln..


 


Dom genomskinliga är hjärtan men det syns inte så bra :(

Detta var det senaste i våran pyssel hörna, Åsa´s & Madeleine´s .
Vi har inget namn på våran "pyssel klubb".
Har ni något förslag?
Lämna gärna in förslag på vad vi kan kalla den! :)
Mycket tacksamma för allt ♥
Kramis ♥






 


Kommentarer
Postat av: Therese Johansson

hihi :)

Vad sägs om "the key of the heart?

2009-02-06 @ 18:41:04
URL: http://www.bloggarliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0