Blir jag ensam i sängen i natt?!?

Nu är klockan midnatt 00.00

Mycket trött ont överallt!
Det som hände i ryggen vad det nu var?!
Ha inte gått över, haft mycket ont idag! Kan ju inte gå till en kiropraktor heller, eftersom dom inte får bända med mig!
Ont i bäckenet så svårt att sitta & gå!
Ska strax sova...

I morgon har jag än så länge inget bokat.. Så ska ta sov morgon om Nellie tillåter mig till det.
För dom senaste nätterna har hon envisats om att lägga sig i sängen!!
Vilket jag inte vill, för det blir såååå skitigt!!
Och det klarar jag inte av!
Så hoppas hon håller sig på golvet i natt.

I morgon är det alla ♥ dag.
Den få jag inte tillbringa med min älskade :(
Han har en spelning i morgon...
Så får kramas med Bazze & Nellie istället.

Nej nu kan ja inte sitta upp längre..

Vi hörs i morgon, god natt sov gott! Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej, ja båda mina kameror strular... typiskt.. har så j--la ont... nånting har hamnat snett i nacken... de gör så ont och det går ner i ryggen, har värk precis överallt idag... har tagit tramadol och tänkte gå och lägga mig å sova ett par timmar... hoppas ditt ryggont går över snart. vethur det är med bäckensmärtor, det har jag haft i flera års tid. Jag kan inte stå upp länge eller gå länge så får jag såååå ont.. går inte att beskriva men det är skönt att veta att man inte är ensam iaf.. även om man inte önskar nån att ha det så här.. jag förstår inte hur jag nånsin ska kunna börja jobba och ha så här ont...



Ha en härlig alla hjärtans dag trots värken... Kram Pia

2009-02-14 @ 09:01:14
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0