Vi kom iväg idag & har fått mycket frisk luft

Vi kom iväg...

L var något bättre & ingen feber så jag & Jennifer tog oss iväg förs till julmarknaden. Det var trevligt! MYCKET folk & hundar... Tråkigt bara att alla hundägare inte tar sitt ansvar för sina hundar. Dom släpper fram dom till mina, som är främmande, de har ingen aning hur mina reagerar! Så det gör saken lite jobbigt, men det är bra träning för dom.

Vi gick runt & tittade på alla hantverk saker köpte lotter utav vårat bandylag, vann inget. det gjorde Jennifer, 2 st vinster! Jag fick bara med mig GODIS hem :D Men hade inga planer på att köpa något speciellt mer än mina remmar :P



När vi hade gått där i 2 timmar var det dax för bandy match. Min första för i år! Så det var roligt, nu känns det som om man har fått mer vinter & jul känsla idag.

Dom ledde efter 1:a halvlek med 2-0, men i andra så reducerade bortalaget till 3-2 & matchen slutade 3-3. Så dom fick i alla fall 1 poäng. Men dom hade behövt en vinst... Jonas gjorde 3 poäng, 1 mål & en ass. GRATTIS! Sista 15 min började det hagla & det var inte så roligt väder längre, men allt är bättre än regn!

Skönt att vara hemma i värmen igen efter alla timmar... Ska lägga mig på soffan nu & få några timmars vila. Ska kolla om det är någon som har mockat idag eller om jag måste åka å göra det sen. Men måste vila först!

Hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0