Varför vill inte tvättmaskinen starta?!

Idag har de varit sådär...

Jag gick å lag mig vid 01 tiden igår.. & vaknade vid 12.30!! Trodde inte det var sant! Jag brukar ju bli väckt utan dogsen på morgonen, för dom vill kissa. Men dom har inte ens väckt mig, utan smugit sig in i sovrummet  & somnat om.

Sen har jag legat på soffan.. Men har ändå försökt att få rent tvätten inför julen så det inte ska hänga över mig. Har tidigare inte kunnat tvätta i 30 grader, fintvätt, ylle etc.. Så idag ska jag testa det för första gången. När jag läste tidigare om kilo antalet för det olika programmen & tiden på dom så stod det att man inte fick ha mer än 3 kilo. Men tänkte de é lugnt. 

Lägger in tvätten, tvättmedel, stller in programmet & sätter på maskinen. Men kommer in efter ett tag & undrar varför det inte låter något?...

Stänger av & börjar om, det gjorde ja ett ex antal gånger & den ville inte starta! Bytte program, för tänkte att det var för mycket tvätt för de programmet, men nej. F*N är det för fel!!??

Sen ska jag skölja av några dukar som legat i blöt, då upptäcker ja att jag har kommit åt kranen där man stänger av vattnet. Så därför fungerade det inte att tvätta...
SAMRT!!

Nu går den i alla fall, nästa gång vet jag vart jag ska kolla först :)

När jag lag in ett par byxor i en maskin innan, så när jag kollar igenom fickorna, så hittade jag....


Då blir man mer än GALD, speciellt för den som är fattig!!!




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack, utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort!! <3



Du, jag hittade ett as bra citat igårdagens tiding.. Jag tror de löd typ såhär ; När du slutar förvänta dig något, har du allt.

Jag ska kolla upp de!!!



<3

2009-12-23 @ 16:42:57
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0