Vad är poängen?!

Sitter här hemma nu, har varit en sväng till stallet..

Men det var en väldigt kort stund eftersom jag inte är bra än. Det var för hundarnas skull jag gjorde det. Sen klappade jag på hästarna & lyssnade till när dom knaprade på höt... MYS!

Har väl inte direkt någon feber längre, men är OFF.

I morgon är det dax för ett möte med FK & AF. Som jag inte ser fram emot speciellt... Vet inte riktigt hur det ska gå till eller vad det går ut på? Det ska vara något slags INFO möte. Men det kommer inte vara MIN handläggare från FK så det förstår jag inte riktigt?! Deras ursäkt var att hon hade en bit att åka & detta var ju bara ett INFO möte.

Men det spelar ju ingen roll!! För hur det än är, HUR I HEL*ETE SKA HON SOM KOMMER KUNNA SVARA PÅ MINA FRÅGOR?!?!?!

Det fattar inte jag, eftersom hon är inte insatt i mitt ärende & vet absolut ingenting OM MIG! Så vad är då poängen?

Jag har i alla fall turen att han med mig min kusin, så det känns mycket skönt. Då är vi 2, lättare att få med allt, grilla dom, & man är 2 att minnas framförallt!

Ska försöka få ner några frågor på papper, så jag är lite förberedd & kommer ihåg dom i morgon.. Men det är ju alltid så att man har en massa frågor men när man väl kommer till dagen så kommer man inte ihåg vad man har funderat över..

Vi får helt enkelt se hur det går i morgon, meddelar sen hur det gick & om jag fick något ut av det.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till!

2009-12-13 @ 20:01:59
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: litentanta

Jag sitter ju lite i en annan sits, kan ju fortfarande "lura" mina chefer, men jag förstår dig, det är allt annat än kul att ha de här mötena :-( Smart av dig att ta med stöd, dessvärre är jag för tjurig för att ens våga fråga någon, även om jag säkert skulle behöva det om inte annat så för att komma ihåg vad som sägs...Man har ju bara en massa intryck kvar efter nån dag och tillslut är ju tom de borta...



Önskar dig lycka till och ja, skriv gärna hur det har gått, nu är det ju verkligen outforskad terräng vi befinner oss i...



Stor lycka till-kram härifrån!

2009-12-14 @ 01:07:50
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0