Stressen över att...

Har tagit det lugnt idag, feber är kvar, men är något piggare...

Har tittat på en film som gick på 5:an nu...

Fattar inte ens varför jag tittade på den?! Den var inte bra överhuvudtaget! Vet inte vad den heter? Den handlade om 2 killar som jobba som säljare var av den ena fick inget sålt, hans fru började tappa intresset & var otrogen med hans kompanjon... Värdelös!

Nu är den slut i alla fall & jag kände hur det ryckte i bloggtarmen...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om bara?

Idag har första snön kommit här, det är vitt på marken. Men det är slaskigt :( Dom har lovart att det ska bli kallare & komma snö :)

Känner stressen nu över hur jag ska orka med & hinna med julstöket..? Håller man på en dag så är man dålig en eller två.. Så hur ska man få ihop det? Alla vill ju ha fint hemma så det är svårt att få hjälp utav någon. Jag vill ju ha det rent överallt, tvätten ren & vikt, rent i sängen.

Sen ska man ha in julgranen & fram med sista pyntet.. Hmmm ja får fundera ut något...

Har du något förslag, hur gör du??

Man får ta en dag i taget, så får jag se hur långt jag hinner. Men det är sååå skönt om man får vakna på julafton när allt är rent, det doftar gott & det är mysigt..! Eller hur?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0