STORA FRAMSTEG!

Framsteg...

Nu så har jag hållit Tarzan inne igår & idag för att han ska socalicera sig med Jane. Det blir bättre & bättre... Visst fräser han när hon närmar sig ibland. Men det är inte så fort han ser henne nu. Nu är dom i samma rum utan att han ska fräsa hela tiden. Sen idag när jag kom hem å satte mig i soffan så lag sig Tarzan på vänster sida av mig Lite senare kommer även Jane upp i mitt knä, då tycker han det blir för nära sen när hon sträcker ut tassen mot honom & han fräser...

Men han hoppade inte ner & satte sig vid dörren som tidigare utan låg kvar i soffan vis mig när jag lyfte ner henne ifrån mitt knä till brevid mig. Så sen låg dom & sov på varsin sida av mig. Men de låg även kvar efter jag hade gått därifrån. STORT!


Här får ni se det med egna ögon ;)

Sen skulle ja & Jane åka till vet för att hon skulle få vacc. Men då när vi kom dit & jag berättade att hon har nyst igår & idag, så tyckte hon det var risk för att vacc inte skulle ta. Men hon skulle försöka lyssna på hjärtat men det gick inte. Det var omöjligt för att son spann så mycket! Vet tyckte att hon var jättefin, att det syntes att hon var nöjd med livet & att hon var söt så klart. Så det var bättre att vänta ett tag.... Så vi åkte hem igen.

Men då i alla fall så hamna dom i badrummet samtidigt. Dom sätter sig på diskbänken för att äta båda. Tarzan fräser, hon trycker sig mot väggen men sitter kvar. Även Tarzan sitter kvar & hon börjar äta.

KAN ITE TRO ATT DET ÄR SANT!


Ja här ser ni själva.... Hon är en cool tjej! Har respekt men är inte rädd. Stor skillnad!

Hon följer mig som om hon var en liten hund, hon kom ut i köket till mig, sätter sig vid fötterna med tassarna på mina fötter jamar & vill upp. När man sen lyfter upp henne är hon mycket nöjd med tillvaron & bara spinner så hela kroppen vibrerar.. Då är min dag gjord.

Kommentarer
Postat av: Sofie

På den där nedre bilden ser han precis ut som min Tarzan ju.. Jag vill också ha katt!

2009-12-02 @ 09:03:12
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0