Sov mig genom dagen igår..

Sov mig igenom hela dagen igår!

Hade sjukt ont, grym huvudvärk, snorig & feber!! Så det var en dag man helst vill glöma, därför blev det inget bloggande heller :(

Var upp tidigt & släppte ut hundarna & mitt på dagen men förutom det sov jag till klockan var 17.30.. Så ja man säga att jag var trött. Sen ni vet när man har feber så svettas man & fryser om vart annat... Men nu idag känns det något bättre.. Är uppe på bena i alla fall & har kunnat tagit en dusch, vilket var mycket skönt!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe.. Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: det är sant, men Erik var klart värld vinnar platsen! Men Calle kommer att gå HUR långt som helst han med :) <3

2009-12-13 @ 17:12:15
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0