Sömnlös natt!

Däckade igår!

Igår var Ruedee med sina barn här.. Vi åt en sen lunch & barnen mellis & lussekatter, pepparkakor &julmust till efterrätt.. Utom jag som inte dricker julmust...

Passade på att ta hjälp utav henne att få upp mina gardiner i vardagsrummet. För det går bara inte när jag är själv. Den är för lång & tung! Men nu sitter den upp :) Äntligen!! Tack för hjälpen Ruedee ♥

Fick en kvällsmacka & en kopp te hos Laila, MYS!

Sen när jag lag på mig soffan tog inte lång stund förns jag somnade.. Var HELT SLUT, tom & matt! Men vaknade 2 timmar senare av att jag frös, sen när jag lagt mig i sängen kunde inte jag somna om! SKIT!

Efter 2 timmar gick jag upp, tog en macka & ett glas mjölk. Lag mig på soffan igen men denna gång under duntäcket. Slog på TV, som tur är det nu det radioprogram Musikhjälpen på P3. 3 st bor i en galsbur under en vecka utan mat & sänder radio dygnet runt. Dom samlar in pengar för att bekämpa malarian i Afrika, folk får önska låtar, det kommer gäst artister, olika insamlingprojekt, man kan buda på olka akutioner på hemsidan etc... Så det fick bli underhållningen, jag kunde slö titta. Somnade till lite någon gång vid 6 på morgonen. Så nu går man i en dvala idag, man är inte på hugget om jag säger så....

Nu ska jag få mig något att äta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0