Sol, frost, promenad, kaffe med ananaspaj

Underbart väder när jag vaknade idag!

Det var sol ute & frosten låg kvar... När jag hade ätit frukost & tittade på tv ringde Jennifer & föreslog att vi skulle passa på att ta en promenad i det fina vädret. Lät som en mycket bra idé! Så det gjorde vi, ja hundarna, Jennifer & hennes son. Han somande på vägen i vagnen. Vi var väl ute i 1 ½ timme... Så när vi var på väg hem så passerade vi hennes hem, så skulle jag fortsätta hem till mig. Men då bjöd hon in mig på en fika. Så jag fick den goda ananaspajen idag igen :D Gjorde mig inget alls!

Sen innan det var kolsvart ute så gick vi hem igen. Men stannade på ett berg & letade toppmossa. När jag var på väg att ge upp så hittade jag tillräckligt med mossa till min ljusstake.

Nu är jag bjuden på middag hos Laila så ska kila över till henne.... Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0