Seg dag, men kom iväg till stallet..

Har sovit söttre delen utav dagen. Helt slut efter gårdagen!

Jag vaknade av telefonen i morse! Hatar att vakna av den när man har bestämt sig för att sova... Hade satt den på ljudlös men vaknade i alla fall. Bara för att farmor är morgonpigg jämt. Mina kompisar vet att jag har svårt med att komma upp på morgonen så dom ringer inte så tidigt :)

Jaja.. Jag somnade om igen... Vaknade sen av att hundarna ville ut. Upptäckte att det snöat ännu mer under natten :D SÅÅÅ fint! Men jag åt bara lite yogurt, sen lag jag mig under täcket igen på soffan & somnade om. Så vaknade inte igen förns efter 15 på e.m. Det var precis vad jag behövde...

När jag hade tagit en kopp kaffe & vaknat till liv igen så tog jag mig i kragen, klädde på mig, sopade fram bilen & styrde upp mot stallet..

Där var min pappa & 2 st till.. Så pysslade lite, matade kaninerna etc.. & hundarna fick springa & leka i snön. Var med oxå när dom släppte in hästarna & hjälpte till att få dom i rätt boxar.. Det är ju några stycken, närmare  18 st i stora stallet & 4 st i lilla, men då har jag räknat med dom inackoderade. Så det är lite pyssel, men skulle inte vilja leva utan djuren! Är uppväxt med det så det är en del utav livet.

Nu ska jag göra lite julpyssel...

Vi hörs senare, lägger ut lite bilder då på pyssel

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hjärtat!

Jo då vi hittade hem, bara åka rakt fram hela vägen, så det var inte så kul. Tur var det att jag hade bra sällskap och Cd-spelare i bilden, annars hade jag dött av tristess! :p



Jag gjorde av med 1900 på mitt egna kort och köpte jag en vind/vinterjacka för 400kr. Sen blev det små saker, bodylotinens,deo,hårspray etc..



Hoppas allt bra med dig!

Puss sara

2009-12-15 @ 22:27:01
URL: http://misshoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0