Nu är det skickat till AF

Idag känns det i kroppen...

Har ont i stort sett överallt, men ibland får man ta det. För det var det värt, man kan ju inte bara sitta & titta på & ha tråkigt...

Nu har jag suttit & fyllt i mina uppgifter till AF, har skjutit på det länge nu.. Eller i 2 veckor, men nu är det gjort som sagt & det är skönt.

Det är iväg skickat & nu måste jag infinna mig där den 4:de för att få min ersättning sen. Det är inte någonting mer än att jag ska visa upp mig som jag har fattat. Men det blir som ett helt föetag för mig i alla fall. Men vad ska man göra, det är bara att göra som dom säger.

Sen ska jag har något möte med min handläggare jag ska ha om jag har förstått det rätt. För att disskutera min framtid....

Dom tyckte att jag skulle fundera på ett jobb & att jag skulle inte begränsa mig utan låta fantasin flöda!

Hur man nu kan säga så till en som mig, som det känns som om alla jobb jag har gått igenom med mig själv & vänner inte hittat något som jag vill skulle kunna göra... Det finna så klart MASSOR jag vill, men min kropp tillåter inte det hur mycket jag än vill. Så vi får se hur det blir med den biten. Lämnar det till då.

Nu måste jag lägga mig för att vila....

Vi hörs senare ♥


Kommentarer
Postat av: sussi

GOTT NYTT ÅR!

De är så sjukt att de inte kan lyssna på en för man har ett dolt handikapp. Bara för de inte syns att man har ont betyder de inte att man inte har de. Hoppas de går bra kram

2009-12-31 @ 23:55:45
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Renée

JAg förstår att du verkligen vill jobba men tänk dig för... Du ska hålla länge å finnas för din familj och dina djur. Jag kan inte göra nåt längre å jag vill inte att någon hamnar i min situation. Så tänk dig för ordentligt innan du bestämmer det där med jobb. Tror du att du kan jobba då? kan man inte sköta hemmet så kan det ju vara svårt att sköta ett jobb. Ju mer du jobbar destå mindre ork kommer du att ha till ditt hem, familj o.s.v.... Nu tycker du säkert att jag e väldigt pessimistisk men tänk efter bara hur DU mår nu och hur du tror att du skulle må om du jobbade. Hoppas iallafall att du kommer fram till det som gör att du mår så bra som möjligt. Jag är pensionär och det mår JAG bäst av!!! (Eller rättare sagt; det fanns liksom inga alternativ...) Många kramar från mig!!!

2010-01-01 @ 11:54:02
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0