Julkort

Nu har jag pysslat i flera timmar....

Sjukt ont i hela kroppen, men fint blir det! Tänkte visa lite bilder, så ni kan få lite tips & idéer..

Materiel:


*Papper i olika färger
*Bokmärken
*Löst glitter
*Glitter gelé
*Sax
*Guld penna
*Pappers lim
*Glitterlim

Gör så här: Klipp lagom stora ark till korten, riv för hand ut ex hjärta el fyrkant, Limma dit papperhjärtat på kortet, limma sen fast bokmärket, sätt på glitterlim, välj glitter som passar, skriv sedan med guld pennan (mary christmas and a happy new year).

Resultat:








Närbilder på ett par....




Det var svårt att ta bilder på en & en.. Men ni har sett på ett ungefär i alla fall. Så nu är årets julkorts gjorda.. Sista dagen i morgon med julfrimärken... Glöm inte det. & ett kort kan betyda mycket mer än vad man tror. Det visar på att man tänker på den människan.

Det blir en mycket lång dag i morgon så måste lägga mig nu bums!

Lycka till! ♥


Kommentarer
Postat av: Renée

Fina! Tyvärr så funkar mina händer bara till att sticka (knappt det heller...) så jag tittar hellre på när barnet pysslar och det gör hon ofta å gärna! KRAMIS!!!

2009-12-16 @ 10:43:26
URL: http://www.rej74.spaces.live.com
Postat av: Elin

sv: ja nu förstår jag :D hihi!

Har Rudee flyttat till dig :D? <3

2009-12-16 @ 15:41:24
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Ruedee Johansson

Jättefina kort!!

2009-12-16 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0