Julafton 2009 hos farmor & farfar

Nu är man hemma igen efter en lång dag hemma hos farmor & farfar.

Vi har ätit god mat, pratat, pratat, öppnat julklappar så klart ;) Ja som en jul ser ut för dom flesta.

Sen har jag, farmor, farfar (sen är det olika vika som följer med från år till år), som tradition att åka på midnattsmässan i kyrkan. Det är så mysigt att avsluta julafton på det sättet.. Det är lugnt å stilla i kyrkan, alla är mätta, trötta & glada.

Alla ljusen är tända, varmt, kärlek, glädje & hopp...

Nu ska jag ladda inför i morgon, då är det julafton hemma hos mamma & hennes sambo, lillasyster & alla andra i familjen.

Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag? ♥


Tyvärr inte den bästa bilden, men kan tala om att det är inte helt enkelt att få 2 hundar att sitta still i samma ögonblick.. Men vi gjorde ett gott försök...


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Tack för julklapparna! Du är för söt du!



Tycker bilden var jättefin på er tre. Att ta bort lysande pupiller är inte så svårt, och då har du ett helt underbart foto. För visst vill man ju ha det på sig själv och sin hund. Enda gången jag fotograferas är tillsammans med Doriz, bara för att jag vill ha foton på oss tillsammans



Hoppas du inte är allt för slut efter julen.

Kram!

2009-12-25 @ 21:29:11
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0