Han närmar sig mer & mer....

Lite bilder på söta katterna från gårdagen.


Det här var natten till tisdag, då var det för första gången Tarzan sov i samma säng med Jane. Igår natt mot onsdag låg dom på samma sida av mig. Stora framsteg!


Här är Tarzan väldigt nyfiken på Jane, när hon var vänd åt andra hållet nosade han på hennes svans. Här sträcker hon sig mot honom, men han sitter kvar nöjt. Men så fort jag tittar låtsas han som ingenting. Han är lurig ;)


Ja här tittar dom på varandra. Lägg märke till hur avslappnad han är!


Alla mina djur är nyfikna... Kanske beror på att jag är det oxå :P Sådan matte sådan.... Ja så här tittar dom på vad jag håller på med.


Kommentarer
Postat av: sussi

Underbara bilder!!!

2009-12-04 @ 13:38:03
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Katta & Doriz

Det där kommer nog gå fint! Jag har ju tre jag, och det har inte alltid gått så bra som det gör nu. Min hane fräste som attans åt sista katten. Men nu umgås de.

2009-12-04 @ 21:51:21
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0