GOD NATT TACK FÖR IDAG VI SES I MORGON...


Kommentarer
Postat av: litentanta

Att jag tjatar som tusan just nu är nog mest av frustration, om sjukersättningen alltså. Har en moder som hela tiden talar om för mig hur "fel" det är o alla "de" som är sjuka som inte kommer att orka jobba o bla bla bla bla.... (av nån mysko anledning så har inte varken hört mitt snack om det här under de sista två åren eller riktigt uppmärksammat det faktum att jag faktiskt har en, eller snarare flera, anledningar till att jag har gått hemma i x antal år..)



Ska inte mata på om det, vi sitter där vi sitter ändå, vi "kroniker"... Alltså mer typ, vi är inte döende men inte "lagningsbara" heller utan det krävs "bara" en jädra massa anpassning kring oss istället för att vi ska orka med tvärtom.. :-(



Huvva, det verkar ivf som att du haft en bra helg, jag sket i både marknad och... ja, allt, utan har mest jäst här hemma. Kanske jag är en tråkig en men man måste ju vila upp sig så mycket det går, jag vägrar att inte orka jobba... hah... jag ska åtminstone gå under med flaggan i topp eller nåt..



(inge mer gnäll nu, lovar!)



Hoppas du får en bra vecka

och goa m kattbebis från mig :-)



2009-12-07 @ 00:02:51
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Natt Gott...;)

2009-12-07 @ 01:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0