Hundar, snö, kallt, friskt, sällskap!

Gick ut med hundarna nu på kvällen, fick sällskap utav Elin & Jolene. Det var tack vare dom som jag kom ut annars hade det inte blivit av. Men dom skulle ut å leka i snön så jag hängde på med hundarna. Dom älskar det, så då får man passa på när man får assistans. Vi gick ut på ängarna i mörkret, dom var lösa, sprang som vildar. Jag kom på efterkälken....

Vi var ute ett bra tag. Det är så mysigt nu på kvällarna med all snö!

Bazze & Nellie är super trötta nu, dom ligger å sover.. Det var en del snö dom släpade med sig in. Men det gör mig ingenting, för det är ju bara snö, värre när det är lera & sand!

Ska titta klart å filmen nu som går på 3:an, har sett delar av den tidigare.. Men det finns inte så mycket annat att se.

Hörs vidare i morgon.


Kommentarer
Postat av: Renée

Jag vill önska dig världens bästa julafton imorgon! Hoppas du får äta god mat och att du slipper att ha så ont! Nånga kramar från Renée

2009-12-23 @ 18:13:25
URL: http://www.rej74.spaces.live.com
Postat av: litentanta

Äsch, nu är jag för sent ute, tänkte bara säga,

eller snarare tjoa:

-Ta det lugnt nu idag!!!!



Hoppas du inte bränt ditt ljus i bägge ändarna i dag,

i morgon är också en dag, eller hur, och att vara

risig på självaste julafton är inge kul :-(



Här hemma sopas det lite grann, vilken städnivå jag

har halkat ner på va? ;-) Men Jansson står ivf i

ugnen så det luktar åtminstone liiiite jul!



Ha det bäst och ta hand om dig i jul!



Julkramen från norr!

2009-12-23 @ 19:39:22
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0