Snö, snö åter snö = bandy & MYS...

Borta bra men hemma bäst.

Lördag
Nu är jag hemma igen, blev längre än tänkt. Men jag lever i nuet & planerar inte allt i minsta detalj. Vi åt en god middag på kvällen, det blev tacos. Det var ett tag sen nu.... Sen tog vi ett glas vin till maten, vilket inte jag har gjort sen valborg tror jag??

Det blir så nu förtiden, när man äter värktabletter, då väljer jag det framför ett glasvin. För jag kan va med längre då istället, sen har det andra fördelar oxå ;)

Men som sagt igår vart det 1 ½ glas vin. Vi gick å lag oss tidigt, men det var ömsesidigt, jag var helt slut efter en lååång dag! Det blev inte mycket vila under dagen.


Söndag
Idag har jag varit på bandy, det var rätt väder nu för en gångs skull. Det snöade! Då får man verkligen den rätta känslan, barnen springer i snöhögarna. Det var kallt, men friskt. Det gick inge bra dom ledde efter första med 3-2 men tappade i andra till 6-8. Min bror gjorde 2mål, GRATTIS! Synd var det i alla fall, när dom spelade så bra i första & en bit in i andra, men sen tappar dom helt! :(

Alla var vi trötta efter (Ruedee, hennes barn, jag & hundarna) & frös... Men man är trött på ett skönt sett. Vi gick hem igen, för att jag skulle sen få skjuts hem.

Har varit å firat Elin ikväll som fyllde 17 år i fredags!

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!

Bilden är tagen utav hennes kompis Amanda.

Så fick tårta & gooa bullar där... Nu har vi tittat på film, vilket hon trodde var en film vi inte sett. Men så var inte fallet, jag har den filmen på DVD, har sett så många gånger att jag tappat räkningen, men är en av favoriterna, Coyote Ulgy. Kärlek, dramatik, sång, dans.. etc ja en typisk Madeleine film.

Nu är det dax att krama kudden, ta det lugnt hur man nu gör det innan jul?! Men nu har jag gjort en resumé i alla fall..
Hörs i morgon, kram på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0