Hemsk migrän!!

Blev jätte dålig på kvällen!!

Huvudvärken eller migränen började komma. Så tog en macka & kopp te för jag hade ingen som helst möjlighet att tilllaga något! Efter jag hade ätit upp det så klarade jag inte att hålla ögonen öppna längre pga av ljuset. Så somnade redan klockan 19.00, men blev väckt av telefonen vid 20.30 men somande om direkt igen efter det samtalet. Sen vaknade jag på soffan klockan 3 på natten!

Gick då å lag mig i sängen, sov sammanlagt i 14 ½ timmar i sträck men hade kunnat sova lika länge till! Vaknade & var något bättre i alla fall. Men värken var inte borta & är fruktansvärt öm i musklerna! Så det blir att använda nack kragen & försöka vila så mycket som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0