Blev bjuden på en mycket god paj!

Tog en promenad idag med hundarna hem till Jennifer.

Vi hade bestämt förra veckan att vi skulle ses idag tisdag När jag kom dit så hade hon en ananaspaj som stod i ugnen. Den var hur god som helst!! Så det vart lite fika medans L sov middag. Pratade om allt mellan himmel & jord... Sen när L vakande fick han oxå lite fika & vi tog en på-tår men tog denna gång lite kladdkaka..

Jennifer har inte sett Jane mer än på kort så hon ville gärna träffa henne. Då kanske ni undrar varför sågs ni inte hemma hos mig? Jo för att hon hade målat om hemma & satt upp lite tavlor etc.. Så jag var nyfiken å se hur det blev. Så därför sågs vi hos henne först, sen gick vi ut med hundarna & L så dom fick leka av sig på deras tomt. För att sen ta promenaden hem till mig & titta på Jane. Men L har lite svårt att förstå det där att hon är liten. Som brukar vara vanligt hos småbarn att dom leker lite för häftigt med dom.. Men han tycker att det är roligt med djuren, han har 3 egna katter hemma oxå.. Så det är inte främmande för honom.

Tack för en mycket god paj!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0