Avslutade kvällen med hästdoft, glögg & skinksmörgås...

På kvällen sen när jag kom hem från stallet så vart jag bjuden på glögg, te & skinksmörgås hos Laila.

Det var första skinkmackan för i år/jul...
Äter inte skinka vanligtvis, men julskinkan lärde jag mig äta för några år sen. Så det var trevligt att få sällskap till kvällsmackan än bara sitta själv. Sen nu när det är så mörkt så behöver man umgås! Man får ta vara på julen, för den är fort över...

Sen kände jag hur tröttheten kröp på, ögongluggen vart bara smalare & smalare!! Det har varit en MCYKET LÅNG dag!!

Tack så mycket för trevligt sällskap & gott ♥

Det var länge sen jag var i stallet nu så kände att jag behövde en dos häst & doften ifrån stallet... Det är så mysigt nu när alla hästar går in på kvällen, man hör hur dom mumsar på höt!

Sen när våren är här så är det lika skönt att släppa ut dom. & slippa alla sysslor som ska göras under vintern! Som med allt annat... Nu är jag påfylld med positiv energi för själen, men HELT SLUT i kroppen!

Nej nu vet jag inte vart jag ska ta vägen längre, sitter i sängen & skriver.. Men nu tänker jag sjunka ner & somna in för inatt..

Hörs i morgon..


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; jag märkte inte de, de va ju MASSA folk där ;) haha.. men jag förstår. På torsdag klockan; 11.00 :D <3

2009-12-08 @ 09:47:55
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0