Vill inte byta bort min frihet mot stressen!!

Har tappat en dag, idag har det kännts som om det vore söndag fortfarande. Men fick veta när jag ringde R & undrade varför hon jobbade helg nu eftersom hon inte skulle göra det förns nästa helg. Men då talade hon om snällt att det var ju måndag idag. Men det har inte hjälpt för att det känns fortfarnade som söndag fast det är tisdag nu....

Följde med C idag in till sthlm för att göra sällskap till tåget skulle gå hemåt. Vill absolut inte bo där inte ett dugg avundsjuk! Stress, stress överallt! Man får ingen luft pga alla avgaser & det är smock med folk överallt! Så är så glad att jag bor där jag bor. På landet, med hav, skog & djur. Fri känner man sig! Det vill jag aldrig byta bort mot stressen!!

Min kropp är som en degklump! Men har endast kunnat sova en liten stund på bussen hem... Somnade inte förns vid 6 tiden i morse & det vart inte många timmars sömn utan bara ett par. Så kroppen är helt slutkörd & har inte fått vilat som den borde. Så hoppas på lite fler timmar i natt.

Så nu ska jag gå & krama min kudde tänkte jag... Sov gott dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0