Vad gör man åt detta kl 22 på en lördag?!

Upptäckte idag när jag kom hem & behövde mina tabletter som mest, att jag tagit den sista tradolenen i morse!!
Vad gör man då?!!!
Klockan är 22, det är lördag...
Då ringer man L som är sjuksyster... =0)
Talar om vad som finns i skåpet hemma & stoppar i sig..
För jag hade så j*vla ont i ryggen nu efter gårdagen & dagen så visste inte vad jag skulle göra...?
Men det löste sig som tur var!

I morgon blir det en ännu längre dag då jag ska iväg först på dop.
Sen på 20 års kalas...
Så nu MÅSTE ja i säng, så dom inte ska behöva lift i morgon för att jag ska komma upp....

Hoppas jag hinner blogga i morgon, det kommer bli senare på kvällen när jag kommit hem igen..
Sov så gott, dröm sött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0