24/8-09

Nu har alla gått & lagt sig, men inte jag. Eller hade men nu sitter jag här...

Har haft en mycket lång dag! Började dagen klockan 06.16 som sagt sen har det gått i ett kör! Så man kan ju minst sagt säga att jag är slut. Tog en vilo paus med lillen på dan, i 3 timmar låg vi & mös på soffan. Men kunde inte riktigt sova..

Vi lämnade dottern på dagis, sen var det passa på lillen innan de hade tid på BVC. Han hade gått upp 300g vuxit 1 ½ cm runt huvudet. Så allt såg bra ut =0) När vi var färdiga var vi tvugna att handla innan vi kunde åka hem. Det tog lååång tid! Så både jag, mamman, & W var helt slut!! Men vad gör man, biter ihop tills man kommer hem, har fått mat etc... Så nu först kan man koppla av. Men morgondagen blir lugnare..

Om inte så kommer jag & min kropp inte orka! Så det får vi se till helt enkelt!

Mina hundar trivs mycket bra! Så det är skönt, dom är med överallt som vanligt =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0