Pyssel av Madeleine... Tips!

Här har jag lite av mina senaste värk...
Har pysslat lite kort..
Kan kanske var något använtbart för dig/er också...?



Ett grattis kort som ni säkert ser...

Matriel:

-Vinrött papper
-Guldmatt papper
-Guldpenna
-Sax
-Dubbelhäftande kuddar




Ett dop kort.

Matriel:

-Ljusblått papper
-Grönt papper
-Blankt guld papper
-Vitt papper
-Blå tuchpenna
-Glitter gelpenna
-Glitter grön"tub"
-Blå gelpenna
-Blåa glasstenar
-Dubbelhäftande tejp
-Dubbelhäftande kuddar
-Sax
-Guldpenna

Vill du veta mer hur jag har gjort så får du lägga in en kommentar så berättar jag gärna.
När jag ska iväg på något så gör jag personliga kort, dom ser aldrig likadana.
Vilket tycker jag är roligt, sen kan man passa presenten om jag har en.
Sen är man alltid säker på att ingen har likadant ;0)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0