Så lite kan göra mycket!

Det är så kul när man ska låta hundarna söka..
Dom hoppar på stället & är så spända på att få springa iväg & söka..!
Sen är det så kul att titta på när dom söker, se & höra hur deras nosar söker efter godiset.
Så lite kan göra en så gott!

I morgon kommer R med barnen, men hon skulle bara komma om det inte regna.
Men då sa jag till henne att jag har ju tak över huvudet ;0)
Skämtosido...! Hon skrattade gott i alla fall vilket jag också gjorde!

L har handlat åt mig idag, så det var skönt att få lite mjölk & frukost.
Det är så skönt att få hjälp, jag behöver itne ens be om det utan får det ändå. Vilket gör det ännu lättare & jag slipper känna mig som ett bihang eller någon som alltid bara behöver hjälp.
Det är sådana saker som är så självklara för många som man inte ens tänker på att det kan vara jobbigt.
Men det är det för mig, vilket inte alltid är så kul! Eller man vill ju så gärna kunna själv. Men det är bara att inse att vissa saker kan man inte göra, sen framförallt planera! Så man får dess viktiga vilopauser!
Som jag alltid tjatar om..!
Vissa saker skiter man i ibland för att få göra sådana saker man tycker om, som att vara med mina hundar, vara uppe på gården, vara med vänner etc....

Nu ska jag lägga mig, hoppas på att jag vaknar i mórgon utan denna halsbränna...!
God natt, sov gott!
Kramis


Kommentarer
Postat av: Renée

Köp Omeprazol mot halsbrännan på apoteket. Funkar det bra kan du be din läkare skriva ut den åt dig på recept. Jag äter den varje dag för tabletterna gör mig helt crazy i magen annars. Kram!!!

2009-08-14 @ 09:36:24
URL: http://www.rej74.spaces.live.com
Postat av: Daniel

Hoppas halsbrännan e som bortblåst idag!

Så jobbigt - I know.

2009-08-14 @ 15:15:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0