Trodde det inte var sant..!

Somnade sön natt/morgon klockan 04.00, vaknade inte förns håll i er nu!!
Måndag kväll klockan 17.25, trodde inte det var sant förns jag hade tittat på 3 olika klockor! Somnade då om igen vaknade  en ½ timme efter. Men orkade bara hålla mig vaken mer än i en ½ timme innan jag somnade om igen! Så sammanlagt sov jag i 25 timmar!!

Sen bytte jag från soffan till sängen, vara tvungen att stiga upp i morse eftersom jag skulle till OT-center.
Helt slut packade jag mig iväg men det var på håret för trodde aldrig att det skulle gå.
För när jag vaknade hade jag en fruktansvärd nackspärr som inte är att leka med. Så nu kan jag inte använda mina kryckor så ni kan ju försöka föreställa er hur det ser ut när jag överhuvudtaget ska försöka röra på mig!
Nu har jag även feber, men det hade jag väntat mig efter denna helg...

Jobbigt detta när man bor själv...

Hoppas att jag kan sova något i natt pga av min värk..
Det blir theralen i massor.. :P
Kommer tyvärr inte orka lägg ut bilderna idag heller =0( Men lovar så fort jag är bättre!




Kommentarer
Postat av: Katta

välkommen till vår värld! Nu börjar nog din kropp se till att du ska lyda den. Jag sover så när jag har aktiverat mig för mycket. Är uppe och går på toa, rastar hunden och tar medicin. Sen sover jag. Nu har du kommit till fas 2.

2009-08-11 @ 20:33:59
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Marina

Och vem rastade hundarna då??

2009-08-11 @ 22:42:02
Postat av: Mamma med mera

Men vännen då. Du måste ta det lugnt!! Förstår att du fick värsta chocken när du kollade på klockan!!!



Jag har haft sån tur ett par dagar att jag mått relativt bra. Men det är ju nästan så att man börjar undra när bakslagen ska komma...



Ha en jättefin dag! Kramar i massor /Pia

2009-08-12 @ 10:54:24
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0