Sommar för mig är...

Bloggade inte igår, men det var för att när jag vaknade så hade jag ont i huvudet som var på väg att övergå till migrän!
Så åt frukost, sen somnade jag om på soffan...

När jag sen vaknade igen, var jag för trött för att blogga... =0(
Så är det tyvärr ibland, ledsen för det!

Men fram mot kvällen trots att huvudvärken inte gått över bestämde jag mig för att åka upp till gården.
För hundarnas skull...
Så vart jag bjuden på grillat... =0)
Vi grillade vid elden som vanligt, sen flyttade vi in i Trapperkojan för att det började bli kallt.
Där satt vi & snackade skit fram till klockan var 01.20 på natten...
Dp var både jag & hundarna helt slut så då var det dax för refrängen.
Som ni kanske förstår var jag för trött då oxå att sätta mig vid datorn & blogga...

Men dagen som inte började bra slutade bra i alla fall =0)
Är sååå rogivande att vara där & sitta framför elden, man bara stirrar in i den & tröttnar aldrig!
Hundarna trivs även...
Dert är sommar för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0