Ropade jag hej för tidigt?!

Har lyckats lagt mig  nu 2 kvällar i rad i hyffsad tid.. Har ju svårt med det med tanke på att jag är en nattuggla! :P Men ska göra ett försök i alla fall. Vaknade vid 6 tiden på morgonen & hade en fruktansvärd feberfrosss! SÅ visste inte hur jag skulle bära mig åt för att få upp värmen?! Fick det till lsut, men då vart det åt andra hållet att jag höll på rinna bort, precia som man gör när man har feber. Lyckades somna om sen i alla fall.

När jag sen vaknade var ja inte ett dugg hungrig, hade fruktansvärt ont igen! FAN tänkte jag, så längre vara det, man ska inte ropa hej för tidigt! Men sen visade det sig att jag hade glömt att ta sista dosen tabletter på kvällen. Inte så konstigt att jag mådde dåligt!! Så efter ha tagit tabletter, lag jag mig på soffan somnade till igen. Så när jag vaknade några timmar senare var jag piggare =0)

Mycket skönt! För vill kunns njuta av detta ett tag nu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0