Nu har jag gjort mitt för dagen & lite till...!

Efter ha tagit en power nap så fick jag ett ryck & städade blien. Som var mer än väl behövligt!! Såg för bedrövligt ut!!! Hatar att ha det så. Så nu är det fint =0)

Fcik hjälp utav W oxå, det gör saken lite roligare. För kul är det då inte. Men det är resultatet man vill ha. Hundarnas täcken stank!!! Så dom måste ha en ordentlig tvätt!! Innan dom får komma in i bilen igen! Älskar mina hundar på alla sätt, men finns inget värre när det är hår överallt & grejer stinker blöt/smutsig hund. Eller vad det nu luktar?!

Tänk att man kan samla på sig så mycket skräp oxå, fast jag inte slänger saker på golvet i bilen?! Märkligt det där...!

Så nu har jag gjort mer än mycket för denna dag! Så nu blir det den där filmen som vi nte såg igår. Tänkte vi.....

Hörs i morgon igen... Sov gott & dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Dec,

sv: jag tror jag förstod de till viss del. Men jag är i en sårbar period i mitt liv just nu, då jag tar åt mig av precis allt. De finns ingenting jag misstolkar. Därför kanske jag svarade lite "Kaxigt" men jag klarar inte av skämt på den nivån just nu iallafall. Du förstår nog! Du har själv varit tonåring....

<3

2009-08-28 @ 23:17:05
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: EDS mamman

Hej vännen, det verkar som att du mår bättre, är det nobliganen som gör susen tro? Visst är det som Tramadol va? Tänk att vi med eds mår så mkt bättre av smärtstillande. Fantastiskt..



2 v kvar till min rehab... jag har precis beställt den andra filmen från ågrenska. Ska se den nu. Och jag fick en Allas tidning av svärmor, med ett repotage om en tjej med EDS. Jätteintressant att läsa.



Kram till dig!

2009-08-30 @ 21:20:51
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0