Många besök idag =0) & dessutom lite nytta gjord...

Idag har jag varit hemma hela dagen!
Mycket skönt,, det behövde jag....

Har fått lite nytta gjort hemma, disken, tvättat & dammsugit... Så det är mycket skönt!
Man får ta det i sin egen takt med massa vila mellan så går det...
Men det är så skönt när det är gjort. Nu är jag helst slut igen så ska ta & krama kudden snart....

Men fick ett oväntat besök idag av R & barnen, vi har inte setts på 2 veckor, känns som en evighet. Vi har gått om varandra hela tiden...
Men så dök dom upp idag på en fika =0)
Sen vart jag spontant bjuden på middag hos min granne, mycket gott & trevligt med sällskap när man äter...
Vi har också gått om varandra ett tag nu så hade en hel att prata & skvallra om ;0)

Nu är min lillasyster hos mig & ska sova kvar..
Det var också eviheter sen!
Oj vad många jag har hunnit med att umgås med idag, nu när jag tänker efter.. =0)
Alltid lika roligt!

Men nu blir det kudden nästa, vi hörs i morgon...
Ska ta å ringa till vård centralen & tala om att jag har fått fel mängd..

Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0