Endast 06.16 & alldeles tyst...

Glömde tala om vad det vart för film... Vi tittade på en film igår kväll, eller det var väl bara jag som såg hela.. Men hade ju sällskap i famnen =0) Det vart en Wallander film, tjuven. Bra var den, gillar sådana filmer.... Sen kröp vi ner i sängen lika slut allihopa.

Nu sitter jag & ska strax ge hundarna mat, väcka barn & en trött mamma. Klockan är 06.16 på morgonen! Så det är lldeles tyst, bara jag & hundarna... Men jag har blivit av med huvudvärken, trotts dom få timmarna sömn! Men jag klagar inte, mycket skönt!

Sen blir det skjutsa den lite större till dagis & lite ärenden.. Senare ska vi till BVC oxå. Så denna dag lär nog oxå gå ;0)

Nej nu måste jag sätta fart för annars hinner vi inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0