En liten sväng vart lång!

Idag när jag skulle gå promenad fick jag sällskap av L, W & lillen + deras hund. Trevligt! Hade frågat M om en våg man kunde gå för att ta sig runt, eftersom jag inte hittar här... Så tänkte att vi skulle kolla upp den vägen idag. Den skulle inte vara så lång sas det.. Vi började gå, men vi gick & gick & kom längre bort & längre bort... Försent att vända hem, så det var bara att knata!

En mycket fin promenad väg var det, skog & skogsväg... Vi tog det lugnt...

Men var inte hemma förns 1 tim & 10 min senare, så trodde mitt bäckene skulle gå sönder! Så det var väl en runda på ca 4-5 km....! Inte det bästa kanske, men men vad gör man när man har börjat?! Jo fortsätter tills man är hemma, sen deckar på soffan =0)

Hundarna var mycket nöjda, så det är tillräckligt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0