3 kalas & ett dop på 2 dagar slå det om ni kan ;0)

Detta har varit en MYCKET lång & händelserik helg!
Med 3 födelsedagar & ett dop, slå de om ni kan ;0)
Har haft mycket kul & trevligt, träffat mycket folk....
Många som man inte ser allt för ofta, tyvärr... =0(

Idag var vi först på dop.
Det var Mia´s son Leon som döptes idag, hennes första barn =0)
Har tyvärr inga bilder, för dom jag tog vart inge bra. Men hoppas hon skickar över några så ska ni få se en mycket söt bebis!
Han skötte sig jättebra i kyrkan, inte ett enda skrik ( trotts att han lider utav kloik =0( ).
Efter det var det massa hembakat & tårta vilket även den var hembakad, igen :P
Duktig Mia hon som har orkat med det..

Vi hann inte stanna så länge eftersom kusin vitamin fyllde hela 20 år idag!
Tyckte det var nyss man gjorde det själv & att han alltid har vairt liten.
Men han har kommit ikapp om ni förstår vad jag menar.

Där vart vi bjudna på rostbiff, kalkon, potatissallad, sallad & fika igen...
Fikat sen dopet hade inte hunnit sjuka ner innan, så det var lite kämpigt att få i sig.
Men gott var det =0)
Paserade stallet på vägen hem för att släppa av tjejerna som åkte med mig, men passade på att låta hundarna få leka av sig innan jag åkte hem.

Så nu är dom lika trötta som jag!
Så nu kan man säga att man både är slut fysiskt & mentalt. Så morgondagen har jag inget på schemat föruotom vilodag!!! I MASSOR!!!!
Vilket min kropp kommer behöva efter denna helg.

Åter igen har haft en underbar helg!

Nu blir det natta kudden...
Tarzan har jag inte sett sen igår =0(
Så försöker en gång till men sen lägger jag mig i alla fall, fast jag inte gillar att han är ute på natten.
Vill ju ha någon att gosa med då...
Hoppas att han kommer till i morgon om inte annat...!

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0