Vilken press man har på sig!!

Idag har jag varit i som ett vakum......
Sovit stora delar av dagen!
Mina hundar är verkligen änglar som inte gör något väsen för det.
Gjorde dom viktigaste samtalen, som till FK & sjukhuset.


När ja pratade med FK idag, inget intyg nu heller...
Låter som om vi ska avsluta samverkan som ja är inskriven i AF, eftersom det verkar ta tid detta... (min rehab)
Men hörde mig lite för vad som händer?
Ja blir då sjukskriven igen, man ska bedömma mig när det kan vara aktuellt för arbetsträning igen.
Men 010110 så upphör ersättningen ifrån FK!
Så då hamnar man på gatan....
Enligt de nya reglerna, så press har man på sig.
Men om ja ska fortsätta få ersättning ifrån FK så är det en lång process jag ska genomgå för att få det.
Inprincip bli utesluten ifrån ALLT!!
& hur lätt är det när man är snart 25år...??

Farmor & farfar var gulliga, dom hade varit å köpt penseér idag & kom förbi med ett par st till mig =0)
Tack så mycket ♥

Ska försöka sova lite nu...
Nattit natti Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA, nu fattade jag skämtet. Det tog ett tag ;)

hahaha!, söt du är gumman <3

2009-04-29 @ 10:54:58
Postat av: Nicole

Hejsan ^^

Ville bara berätta att jag har en designblogg där det pågår designauktioner. Billiga priser och välgjorda designer, om jag får säga det själv haha ;) Ibland har jag även utlottningar :)

Kika gärna in om du är sugen på en ny design...



http://xoxonicole.blogg.se/category/design-auktion.html

2009-04-29 @ 10:55:59
URL: http://xoxonicole.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0